torsdag 30 december 2010

Efterlysning (prylhyllor)

Hej!

Du som beställde tre prylhyllor, målade och tapetserade, innan jul. Jo, dom ÄÄÄR färdiga (du kom förbi butiken igår då jag tyvärr inte var på plats och fick då fel information - jättetrist!!). Jobbade seeent den 19e för att ha dom klara till veckan innan jul, för det var väl julklappar? När du inte kom så hamnade en av dom i dotterns rum (hon är också en liten samlare). Men hon vet att den bara är till låns ifall du skulle dyka upp:)

Problemet är att jag inte har kvar ditt telefonnummer, har kollat igenom alla mina papper, vet att jag skrivit upp det någonstans, men tyvärr... Om du eller någon som känner till den här "historien" ser detta - hör av er! Har två hyllor som den på bilden, och en med gröna blommor. Sen gjorde jag en helt vit för säkerhets skull om ingen av dom jag gjort skulle falla i smaken, som är fin som den är eller kan tapetseras i annat mönster. 
Hoppas vi snart får kontakt, så att dina döttrars petshopar och andra skatter kan få ett hem!

Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar