söndag 19 juni 2011

Tack...

...alla söta, rara ni, som kom förbi igår när butiken fyllde 1 år. Var ju inget stort partaj planerat, bara lite glass och en sommarpresent. Tyvärr missade jag att skriva om det här på bloggen innan - ber om ursäkt - men vill ni vara med på nyhetsbrevet så maila mig på info@mormormargit.se, så lägger jag till er. Då får ni alla nyheter direkt i brevlådan!


Hur som helst, trodde många skulle hunnit iväg på semester, men inte:) Ni är världens bästa kunder! Suger i mig alla fina ord, och försöker ta till mig era goda idéer. 


Tack även till er som inte kom. För ni har ju kommit så många andra dagar detta första år, och det är jag så tacksam för!

Yogi - som varit med i butiken sen dag 1.
Egentligen är det först idag för 1 år sen som butiken öppnade. Men det är Söndag och då är det family-time. Så vi firade igår istället.


Tack allra mest till min fantastiska medhjälpare. Den finaste man kan ha. Som satt ute i den vinröda sammetssoffan hela dagen. Och såg till att alla barn fick glass och present. Du är bästast i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar